Gnäll och kli i munnen

Ahhh, ibland blir man så trött!!
Tycker att tänderna på Maya ha hållt på att "kika upp" länge nu. . Men dom bryter inte igenom helt! Det resulterar med att Maya gapar och skirker HELA tiden. Man bara jippii!! Hon sover jättedåligt och vaknar av minsta lilla.
Nu vill jag bara att dom små risgrynen ska komma så hon slipper att ha så jobbigt. Stackars lilla plutt :/ Ha precis lyckats söva henne. Så det tär på en som förälder ibland.
Men hon är mitt lilla lyckopiller. Även i de jobbiga stunderna skiner hon upp ibland och lägger på charm smilet, vår lilla solstråle:)
 
Julen var jättebra. Man kan ju kort och gott säga att Maya är bortskämd med alla klappar hon fick. Jag och tapio blev med bortskämda med massa fina saker :) Maya fick träffa tomten två gånger, men hon var mest intresserad av allt prassel och presentsnörerna hehe. Tack till alla<3
 
Vi firade in det nya året i Bjärlöv, Skåne.
Super trevligt med god mat och gott sällskap:)
Hade dock en lite höna som inte skulle sova innan 12 slaget. Så jag och Tapio fick turas om med att sitta inne med henne när raketerna skulle skjutas upp. Men oj vad intresserad hon var, ville bara titta ut igenom fönstet hela tiden :P hehe.
Fyllde 22år också, fick massa fina saker. TACK<3
(ska hämta mitt guldhalsband från ur&guld som Tapio köpte till mej nästa vecka, åhh så fint<3)

nä om man skulle ta och bege sig till sängen. Man vet ju aldrig hur länge man får sova ;)
ha det gott
Kram

Kommentarer
Postat av: Anette i Skåne

Ja, att hon orkade hålla sig vaken så länge:)...
Höna pönan <3

Svar: Ja helt otroligt!! Hon ville väl inte missa raketerna :P <3
Sara

2013-01-08 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0