<3

Onsdag! Redan får jag väl lov att säga!! :)
På fredag ska vi åka och träffa Johanna och Joels lilla Stina, längtar så jag nästan spricker :D:D:D

I helgen var jag på möhippa för Linda, väldigt många skratt :D
Vi var i Ullared och härjade runt! Hoppas inte det va allt för pinsamt för Linda med hennes "mus-titt 10kr" haha.
Tapio hade hand om Maya under tiden, tack älskling<3

Idag har jag och Maya varit nere hos Mormor i några timmar :) Mkt tjöt och lite gjort kort och gott sagt ^^,
Snart kommer nog Tapio hem med. Maya sover för tillfället så passar på att skirva lite. . Annars händer det inte så mkt.

 

Min familj betyder allt!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för en trevlig dag med dig Sara och lilla Maya.
Så mysigt när ni kommer och hälsar på!Kram

Svar: tack för att vi fick komma o hälsa på på din lediga dag:) har du bestämt vilka gardiner du ska beställa?? :)
Sara

2013-01-31 @ 06:57:09
Postat av: Anette i Skåne

Lyckans mormor som bor så nära!!!
Kram till mormor, mamma och lilla Maya från mig

Svar: kram till dej med <3
Sara

2013-01-31 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0