Sommar-värme<3

Åhh, vilket underbart väder vi ha fått!! Man kan ju inte bli annat än glad :)
Va ute i solen Hela dagen igår. Så gött, När det är så här fina dagar gör det faktiskt inget att man är arbetslös. Man får ju dagarna att gå ändå ^^ Mamma kom hit på besök igår. Jag slängde ihop en äppel/banan paj som blev super god!!! Sen åkte vi till Välorna och satt på bryggan och doppade fötterna. Njutit av vädret helt enkelt! :)
Vet dock att imon ska det bli dåligt väder igen . . suck!! Anledningen till att jag sitter inne nu är för att vår vaktmästare bestämde sig för att kantklippa runt träd och rabatter precis när har fixat fram solstol och hela köret! I sånna lägen önskar man verkligen att man hade ett hus och kunde göra precis det man kände för. Aja, jag ska snart ut och lägga mej igen, Fast på baksidan så jag kan vara ifred. haha. Man har ju inte precis den kroppen man hade innan :P Nu är man bara som en flodhäst, haha och värre ska det bli. . .
Ni får alla ha en riktigt härlig dag i det fina vädret!  :)

//Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0