Fredag

Jaha redan fredag, Men jag klagar inte ^^ Det är ju helg!! :)
Inatt kom tapanis och rebeckas lilla bebis. Det blev en liten Pojk :) Så söt ^^
Kunde ju knappt somna om inatt när mms:et kom. Tankarna började vandra iväg mot att nästa gång är det vår tur ^^ Längtar!!
Så ett besök hos dom får det allt bli snart! :)

Jaha vad ska jag säga mer. . . På måndag börjar jag jobba igen, ska bli gött!! Annars har det inte hänt så mkt. Sitter nere hos Pappa just nu. Skulle tigga till mej lite kaffe. MEN det är visst svårt att köpa hem nya kaffefilter. så det blev inget med det. . . så jag åker nog hem igen. Tapio kommer snart hem med såå

bebisen stökar runt hela tiden, ha börjat få svårt att sova. Magen är ivägen och bebisen trycker mot lungorna. Aa så äre, men nu är det inte så långt kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0