:)

Ja herregud va tiden går fort. Schwishh så är det söndag och imon börjar en ny vecka ^^,
Fast jag vill ju att tiden ska gå fort nu ändå så jag ska inte klaga. Jobbar bara 4 dagar denna veckan. sen är det knappt 1½ vecka kvar för mej att jobba :)
Ska bli skönt att gå hemma nu den sista tiden. Fixa allt som behövs göras innan den lille/lilla kommer :) och såklart sova mycket :) hihi
Fasen jag sover typ hela tiden känns det som. Men det behöver jag med mitt låga blodtryck ^^, bra att jag kan skylla på ngt. haha
Denna helgen ha varit lugn och skön. Inga måsten!!! I löve it!
Nä nu ska jag ta tag i tvätten sen ställa mej i duschen
Åhhhhh jag är så Glad :D

Ta hand om er därute
Kram Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0