tröttare än tröttast!!

Ja så låter jag hela tiden. .
"puuuhhh va jobbigt", "vad trött jag är", "Jag går nog och lägger mej igen" . . .Fattar inte att jag kan vara så trött hela tiden. Men iofs, på fredag är det den 6/7. Och det betyder att det bara är 4 små veckor kvar tills beräknad BF. Herregud :) Mjoo lite pirrigt börjar det allt bli nu, men jag är absolut inte rädd för smärtan(det får jag ta då). Visst går jag och tänker på hur det kan vara men som sagt är det dumt att tänka på det, man har redan tusen saker att tänka på så man behöver inte en sak till att vara orolig för ^^

Ska till BM på torsdag igen för att se om den lill* har vänt sig. Det tror jag INTE att den har. Får la se. Nu har jag börjat få sammandragningar som går "neråt", och dom är inte för härliga. Ha hört att det kan kännas så när bebisen fixerar sig. Hoppas inte för jag tycker att jag fortfarande känner huvudet vid mina revben. Jaoo, jag får domen på torsdag iaf :P

Puuuh, nu försvann min ork igen. . (vattenpaus), så tillbaka .
Idag har jag inte gjort något alls. Jag har inte ens varit utanför dörren. Hmm, ja ibland får man väl ha sånna dagar.
Nä nu ska jag dra mej, Uppdatering kommer lite längre fram i veckan.
Ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: Anette i Skåne

Du är så söt Sara, med din mammamage :) Men snart försvinner den...passa på att vila nu, medan du kan. Snart blir det en till liten familjemedlem att ta hand om - så mysigt <3

2012-07-03 @ 09:07:38
Postat av: Sv; Anette i skåne

Tack:) Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Men jag kämpar på.. Snart är detta över!! Kan tänka mej att jag kommer sakna att vara gravid sen ändå :P. Vila så fort jag får chansen typ :P Ni får komma upp sen när den lill* är född :) Kram <3

2012-07-03 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0