Sommarsommarsommar

lalalaa!
ja nu är ju äntligen värmen här, och vad gör man?! Jo man klagar för att det är för varmt! Men denna värmen när man är gravid tär på en.
Vi har dock gjort det bästa av situationen och svalkat oss i sjöar och utomhus bad. Och det har ju inte varit fel :D
Idag har jag och Tapio varit på forshedabadet i ett par timmar med Linda,Simon,Molly,Ronja+hennes kompis. Bara solat o badat! Superskööönt!! Så efter den lilla utflykten har vi inte gjort så mkt. Jag kom på den inte så smarta ideen att baka mina blåbärsmuffins! Nu är det 27 grader i lägenheten medans det bara är 22 grader ute. . . Sen kan man inte skylla allt på mej. Jag har ju en man som sitter vid sin stora dator som ger ifrån sig skit mkt värme! men men, till helgen ska ju det fina vädret vara förbi.
Ska snart skicka in missarna i sovrummet och sedan öppna alla dörrar och fönster så man får ner några grader här inne iaf.

Det är bara 10 dagar kvar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0