Så nära . . .

Men det känns ändå som en evighet!!
Imorgon kan vi säga att den lill* kan komma närsom helst! :) Wow pirrigt i magen!! 2 veckor kvar till beräknad bf :)

Nu sista tiden har jag inte gjort många knop. Mest legat hemma o slappat!
Idag kom Simon och Lilla Molly på fika vid tio tiden, efter det så gick jag o la mej i sängen igen eftersom jag är så trött hela tiden och fick ett hemskt illamående som inte ville släppa . . Efter att ha vilat en stund käkade vi lite på den hemlagade lasagnen vi gjorde igår, fyy vad god den är. Mums!!
Efter maten hoppade jag in i duschen, sen satte vi oss ute i solen som va framme då och då. Man får ju passa på för sol har vi ju inte fått mkt av. Det slutade med att vi gick in för det blev alldeles för molning. Nu har vi sett filmen "ContraBand". Väldigt bra film, jag gillar inte action filmer men denna fastnade jag för och kollade färdigt på hela :) Den var mycket spännande ^^,

som sagt har det inte hänt alls mkt senaste tiden. Plus att det är för jobbigt att åka några längre streckor med denna hängbuk. . blää, vill bara att detta ska vara över nu. Känna mej fin igen. Kollade igenom min garderob innan, åhhhh mina fina byxor<3 Snart snart ska jag komma i dom igen!!! ett löfte :)
Mina jeans och sova på mage är nog det jag har saknat mest under min graviditet.

Bara för att jag vill att den ska komma snart så kommer jag säkerligen gå över tiden. Nu senaste dagarna har jag inte känt alls mkt konstigheter i kroppen. Bara sammandragningarna som fortfarande kommer då och då.
Vi va hos Bm i onsdags. Bebisen växer fint och mår bra. Huvudet ligger neråt men har inte fixerat sig ännu. Men det kommer den säkert göra snart!

Tapio och jag ska göra blåbärsmuffins någon dag, självklart med egenplockade bär från skogen:) !
Nähää vilket rörigt inlägg det blev denna gången. Nu ska jag göra ngt annat.
Ha det fint
Kram Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0