Måndag

Första dagen av Tapios semester :) Känns jättebra att ha honom här hemma hela tiden nu ^^,
Vi har tillochmed tagit tag i motionen lite igen. Små promenader i min takt. haha inte så lätt när sammandragningarna börjar bli väldigt påtagliga nu. Men jag kämpar vidare :) Ska bli så skönt att ta riktigt långa promenader snart igen utan att känna dessa sammandragningar! Plus att jag får köra vår nya fina barnvagn :)

Idag har vi inte gjort speciellt mkt. Va ute hos Tapios pappa en runda sedan åkte vi hem! Käkade lite och tog sedan en promenad ner till kyrkvägen. Där spelade vi lite kubb och fikade, sen vandrade vi hemåt igen. Farbror kalle kom på besök nu med. Ha spelat lite Wii o så. Tapio och Kalle spelar fortfarande, jag valde att sätta mej vid balkongdörren med min laptop och kika runt lite på nätet!! Helt underbart väder här i kulltorp ikväll tycker jag :) Precis lagom kyligt, ca 17grader.
Tapio la en sån rökare, jag o Kalle håller på att dö här . . puuhuuu. haha

Nähäää nu ska vi visst dricka lite kvällskaffe sen drar jag nog mej till sängen

Kram Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0