MammaLedig

Japp, nu har jag börjat ta ut min föräldraledighet!! Skönt att ha det gjort med. Försäkringskassan är ju inte dom lättaste att ha och göra med. Känns nästan som att dom gör allt så krånligt så att folk bara ska ge upp och skita i sin ersättning! När jag ringde så idag på morgonen så var det som vanligt kö, jag hade ENDAST 626 personer som va före mej i kön! herregud, irriterande. Dom borde anställa mer folk. Efter typ 2 timmars väntande så ringer dom upp och jag får prata med en tant som lät mer besvärad än hjälpande!!! Synd att dom ska vara så otrevliga, Synd!!
Allt skulle gå så mkt lättare om man fick prata med en trevlig person som inte dumförklarar en, men men sånt är livet :P
Jaoo men nu hoppas jag på att allt ska stämma iaf :)
Idag ska vi åka in till vmo med tapios bil. Det va visst ngt som skulle fixas. Sen ut till hans pappa och fira honom för han fyller år idag :)

Bara 6 dagar kvar
Och jag känner av det mer och mer för vaje dag som går (om inte kroppen spelar mej ett spratt), hoppas på att det drar igång på allvar snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0