6/8-2012

Då va dagen här. Den 6 augusti 2012. Beräknad BF.
Jo jag har haft lite känningar, men bara tillochfrån. . Nu är det bara en evig, otålig och lång väntan känns det som!
Jag hoppas verkligen att det ska dra igång nu, NU PÅ ALLVAR!!!
Kan inte fatta att denna tiden ha gått så fort:) Och snart har vi en liten bebis i våra armar<3 overkligt!!

Jag sover inte mkt på nätterna nu, ligger mest och ha ont. Känns som molande mensverk, sådär jobbigt ont fast inte så man känner att det ha satt igång. . bläääää.
Tapio är otålig nu med. Han vill bara att den ska komma.

Jaoo, tapio är på jobbet nu. Första dagen efter semestern. Men snart får han vara ledig igen i samband med bebisens ankomst :)
Idag kändes allt så himla tråkigt när jag vaknade! Låg och drog i sängen fram till 10 snåret. Sen plingade det till i min mobil!
Det va Linda som skrev att hon hade bakat en blåbärspaj. Så då gick jag och mamma till Linda och fikade, Merja o Ronja+komips kom och fikade också. Efter fikat började det regna jättemkt så jag lånade Lindas paraply och började min vandring hemåt! En sak kom jag framtill iaf. Nya sneakers är ett måste då mina gamla älskade skor är ett minne blott av alla hål i sulan :( Inte så passande i detta regn precis :P Aja väl hemma så började jag laga lite mat sen städat lägenheten. Snart ska jag hoppa i ett varmt bad i hopp om att allt vandrande och städande ska sätta igång värkarna :P
Kanske någon som har några tips ang det här med att få förlossningen att starta? Desperat som man e :P haha

Nä nu ska jag hitta på ngt annat.
Nästa uppdatering kanske jag har en liten bebis i min famn ;) Vem vet ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0