25 April 2012

För ett tag sedan var jag och Tapio på BabyProffsen i Gislaved och fixade en ny vagn. Kändes bra att köpa en ny nu när det är första barnet, man är ju rätt vilsen när det gäller babyprylar.
Vi kollade först på en vagn på nätet som vi va helt bestämda på att köpa. Men sen insåg vi att den vagnen inte passa oss så bra. Så vi började leta efter beganade på blocket. Men det va inte lätt ska jag säga. Vi som är helt nybörjare på detta ska kunna veta om vagnen är ok eller inte. Så vi bestämde oss för en helt ny vagn ist. Och det ångrar jag inte en sekund!!
För så mkt som personalen hjälpte oss att hitta rätt vagn var ju underbart!! Så Nu känner jag att jag har rätt så bra kolla ^^
Vi köpte vagnen -Emmaljunga CityCross Med Sittdel, Åkpåse, Citykorg, Skötväska m.m. :)
Så nu står den här och bara väntar på det lilla miraklet<3
Åhh, jag vill att tiden ska springa iväg nu. Är i vecka 25+1 så nu är det inte så lång väntan kvar.
Till helgen ska jag, Tapio, Robert och Koffe åka till Ullared. Vi ska dock ta olika bilar eftersom jag och Tapio ska handla till bebisen, och det är en heldel :)
Sist jag var i ullared så var jag där med mamma. Då hade jag inte gått ut med att jag var gravid så jag och mamma smög runt bland babyhyllorna. Såg massa mammor med stora magar!
Nu är det jag som kommer gå omrikng där med stor mage, så mysigt :)
Ha även fångat bäbisen på film. Jag låg i soffan en eftermiddag och vilade. Det gjorde dock inte bebisen, den sparkade så att det syntes Hehe :P


här kommer bilder på vår nya vagn, ha det så bra alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0