12 April 2012

Jaha då sitter man här igen. Tänkte göra ett inlägg nu igen. Det va ju några veckor sedan . . hehe :)
Igår va det en sån seeeeg dag så jag trodde att den aldrig skulle ta slut. Dåligt väder och arbetslös är ingen bra kombination. Men jag tog tag i bullbak ist. Socker bullar rättare sagt. Dom va inte lätta att göra. Men sååå goda som blev. Mamma va här senare på eftermiddagen och fikade ^^, Tapio blev lagom glad när jag hade bakat han favorit bullar :)
Idag när jag vaknade så skrev jag till Linda och frågade vad hon skulle göra idag. Så jag gick till Linda och Molly en runda och hälsade på :) En påse bullar fick hänga med oxå :P
Nu sitter jag här i köket och spanar in i ugnen! Jo idag blev det BlåbärsMuffins bak :P haha. Börjar ju känna mej som en husmor. Men va gör man inte när dagarna är så långa hemma :P
Nästa vecka fyller Lilla Molly 1 år. Fattar inte hur snabbt tiden har gått. Hon har blivit så stor o mysig :)
Mamma, Pappa och Robert reser till NewYork nästa vecka med, Hoppas att dom får en bra resa :)

Bebisen växer så att det knakar. (Precis när jag skrev det så började den sparka som fan, haha) Hoppas att mina jobbiga foglossningar bli bättre snart. Igår när jag skulle sova så visste jag inte hur jag skulle ligga för att det gjorde så ont. Antar att det bara är att kämpa sig igenom den tiden . .
Beställde lite kläder ifrån Nelly med. Ett par treggings och en top (mamma-kläder). Hoppas att det passar för det börjar bli rätt tråkigt att alltid ha samma kläder på sig, man har ju växt ut sina vanliga :/ Ajaaa


Muffinsarna ser VÄLDIGT goda ut, Mums :)




Nää nu ska jag slänga in den andra plåten med muffins.
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Och vad kul att du hittade till min blogg, och att jag kunde kika i din! Alltid lika kul med folk i "samma sits". Fick hem blutsaft idag som jag ska testa ett tag tänkte jag. Men FY vad äckligt. Själv har jag hört att Niferex är ännu värre och starkare så vågar inte det riktigt. Kram!

2012-04-18 @ 19:57:57
URL: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0