2oår och massa mys

Hallå!
Nu va det verkligen ett tag sedan igen. Usch jag är inte bra på detta. Kanske att man tar bort bloggen snart. Kanske Fb med. Eller ja iaf börja rensa ut sin "vän-Lista" . Jaoo .

Ha precis vaknat. Tapio är ute o fiskar med simon :)
Jag orkade inte, sängen var mer lockande. "Nu ska jag bara njuta av min ledighet" Som Eva brukar säga :D haha Sötnöt<3
Jag hade det skit bra på nyår. Vi åt jättegod mat (3 rätters) Fick jätte fina presenter<3
Och min lilla Tapio överraskade mig rejält :D
- Så nu var man en förlovad flicka nu då :) , Känns ju himla bra <3 Så Lycklig med dig tapio<3


Ett stort tack till er som uppvaktade mig <3


Kommentarer
Postat av: Hannele

ÄNTLIGEN!!!!! näää inte får du lägga ner ditt bloggande.. :(( o grattis ännu en gång till... nu väntar ja på att få bli faster i framtiden me.. :P

kram

2011-01-02 @ 20:39:02
Postat av: Sv Hannele

Hihi :) Vi får komma upp någon dag o hälsa på :) Ja det skulle va kul o bli mamma snart med :P Fast vi får nog vänta lite till :) Kramar

2011-01-04 @ 19:26:43
Postat av: Hannele

ja ni är alltid såå välkomna hit de vet ni.. :) och barnen gillar ju de som bara den. bara att tjoa till när ni har tid,lust,ork och känner för de.

ja de gör du rätt i att vänta, o ja väntar mer än gärna på att bli faster... ;)

kram

2011-01-05 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0