Allt på en gång !

Hello min nästan bortglömda blogg :O

Jaa, jag vet. Ingen bra update här inte! men men. :P Tror ni ha klarat er ändå. hehe.
Nåå kan ju berätta lite i korthet vad som har hänt, Om det intresserar er? :P Aja, här kommer det iaf ^^

Julafton - Väldigt länge sen men :P Vi firade julen med min släkt på julafton. Och dagen efter med Tapios släkt :) trevligt. Fick många fina uppskattade julklappar Tack alla <3

Göteborg - Min julklapp till Tapio. Åka till Gbg. En natt på Gothia, våning 22 :D Gud så nice de vaa :D Middag på Heaven 23 med ^^ Dagen efter blev det nordstan för hela slanten :P Cacca o Martin va oxå med. Martin fick det i julklapp av Cacca :) Det var iaf en Väldigt kul resa, haha jag o cacca går vilse och hamnar inne på svenska mässan. Där sitter ett helt fotbolls lag. HAHA lagom pinsamt! :P Juste ja Räkmackan va....Farligt god med... Mums!

Jobb - Mkt jobb blev det med :)

19 - Jag har hunnit fylla 19 år! Ett jävla dumt mellanår. Bara ett år kvar till systemet :P alltid ngt ^^

Jobb - Jaa osså lite mer jobb :)

21 - Cacca fyllde 21år igår, har dock inte firat henne än. Men det tar vi till helgen :D Träffade Satu med :)

14/1 -(Torsdag) Då blir det Hockey :) Pappa bjöd med mig o tapio på en Hv match i kinnarps arena såklart. Bror hänger oxå med :) Kuligt! Tack

15/1 - (fredag) inköp av termobyxor. Ett måste :)

16/1- (Lördag)Åka till växjö. Vara ute på isen, På kvällen blir det till att fira Cacca :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer :P Men nu har jag ju iaf skrivit lite ^^
Nu ska jag se om vårt vatten i lägenheten är ok, Innan var det helt brunt och äckligt :S
Kunde inte ens ta ett bad :( Inte ens dricka kaffe :( snyft !
men men, Ni får ha det så bra :)

/ Saraa





Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott! :D

2010-01-14 @ 12:49:40
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv johanna

hehe tack :)

2010-01-14 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0