Oj vad tiden rinner iväg. Hur kan detta vara möjligt?

Jag kom på en sak nyss. Idag den 26 april 2010 är det exakt 2 år sedan jag träffade min lilla mupp. Tiden går så fort . Thii. Och nästa månad har vi varit ihop i 2 år. Ojojoj, undra vad man ska hitta på då ? . Hm ngt blire nog iaf hoppas jag :)
- Love <3

Just nu sitter vi och tittar på Håkans bar. Efter detta sappar jag snabbt över till tv 3. Svenska Hollywood frurar :D I just löve it. :D

Kan ju berätta lite kort vad som här hänt i helgen;

Fredag - Jag och Tapio Umgicks med Eva och Robert. Käkade god mat och svullade på godis, Massa godis. Kollade på film gjorde vi med. :)
Lördag - JObbade, Sedan kollade vi på Hockey ute i Kp hos Linda och simon. Grillade och såå :D Mkt trevligt. Plus att hv blev svenska mästare igen :D
Söndag - Fick ett ryck, Tvingade med mamma till Ullared. Hittade lite saker. Alltid kul o åka dit :D


Idag har jag varit med Cacca. Vi har tjötat, fikat, kollat på hus i smyg(haha), and doing the shopping ;) Nicee :D
På torsdag ska jag jobba, i mullsjö. Jao. får la se hur detta kommer gå. haha men ett jobb är ju alltid ett jobb :D Gött det ;) money makes life funny!
På fredag ska vi antagligen åka till sigges med Cacca mfl. :D

Nä nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Undrar om det tar månader innan jag skriver här igen? Det återstår att se :P hihi

Ha det bra alla

Puss


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja tiden går otroligt fort!! kom o tänka på detta igår när ja åkte hem ifrån Kp... vi kanske ska ta en kvälls tripp upp till Isa och ta lite nya bilder??? det var nämligen jätte fint åt de hållet igår.

2010-05-04 @ 12:44:00
Postat av: sv Carola

Jaa det tycker ujag verkligen ! Såg detta när jag körde hem. Himlen va helt rosa typ. skit fint!!! Säg bara till så gör vi det ;D

2010-05-04 @ 13:00:35
Postat av: Carola

Ikväll kanske???

2010-05-06 @ 11:17:36
Postat av: sv Carola

Skulle ja gärna gjort om jag inte hade jobbat :( Stupade i säng vid 22 tiden. Sov till 11.00 dagen efter. Så härligt :)

Hoppas att du känner dej bättre. Kattutställning imon då :D Rooooooligt! ;)

2010-05-07 @ 12:55:14
Postat av: Carola

Yes that will be fun!!!

näe urk jag är inte bättre alls känns det som men ja ska knapra Ipren o smutta vin ikväll så det blir nog perfekt ändå ska´ru se. Pigg tills imån iaf. nu ska martin åka o bes min bil. hoppas fanskapet går igenom men de gör hon la säkert inte bara för de.

2010-05-07 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0