Torsdag

Klockan va 06.04 när jag gick upp denna dag. Det kliade jättemkt i halsen, så jag skulle bara upp o dricka lite te. Men hamnade på facebook m.m. haha härligt!
Så nu sitter jag här o fundera på vad jag ska hitta på med denna dagen :P Jag vet att det ligger en gigantisk tvätthög inne i sovrummet som jag måste ta tag i. Blää, tråkigt. Diska o städa skulle med behövas!
Fick upp Tapio vid halv sju tiden med, haha :)
Nu sitter han här i soffan o glo på the voice .

Det händer inte mkt i mitt liv just nu, hm. Jag går bara runt o väntar . . .

Just de ja!
Jag vill ha nya skor, stövletter!
Men när jag vet vad jag vill ha så hittar jag det aldrig. Liksom, jag har sett skorna i mitt huvud.
Helst ett par med kilklack, för jag kan inte gå i vanliga, går typ som en ny kläckt kyckling, haha
Så nu gäller det bara att hitta några liknande ^^
Få la se hur det går .

Va ju på marknad med mamma igår :)
Det va trevligt, inte så mkt till marknad men jag hittade jättefina blommor. Så mamma köpte tre blommor till mej så jag kunde göra ett eget arrangemang! Faktiskt väldigt kul :D

Nu orkar jag inte skriva mer
Ha det bra

/Saraa


Kommentarer
Postat av: Carola

ooooh you stole her butterfly ...

2009-09-03 @ 10:08:15
Postat av: sv Carola;

haha, jaa :P Hon hade ändå två likadana :D

2009-09-03 @ 11:24:26
Postat av: Anonym

Kommenterar aldrig din mamma dina bilder?? hehe henne kunde man ju konversera med nån gång. fråga henne när vi ska ut o plocka trattisar :P

2009-09-03 @ 22:23:23
Postat av: Sv Cacca? :P

haha, hon vet nog inte hur man gör än :P o det är lika bra det! haha

2009-09-04 @ 08:58:09
Postat av: Carina

hej, hej, morsan här. det var ju trevligt att åka på marknad med dej.Kul att hitta på någonting tillsammans. Där fanns ju så mycket fina blommor.Planteringen blev ju kanonbra!Har varit ute och plockat ca 2L gula kantareller idag.Trattkantarellerna har nog inte kommit än men sen kan vi ju hänga med cacca ut o plocka nån dag.Ha det så bra på byoung idag.Kram

2009-09-04 @ 10:58:08
Postat av: Carola

Kan du skicka ditt cv te mej en gång till?? ja kan inte öppna de, för de e' ett word doc.. puss

2009-09-05 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0