Tisdag

Då va det en ny vecka igen. Hm drygt att inte ha ngt att göra!
tur att det händer lite i helgen annars skulle jag nog klättra på väggarna. ( gör iofs redan det) :O hm.
Jobb på Lördag, sedan upp till hok :) Lilla Embla fyller år! Vi ska göra tårta och negerbollar hade hon sagt till Hannele :D hehe

denna dagen:
Nu snart ska vi åka o kolla på ngn bil, gubben kommer snart :P
Efter det ska jag nog åka o handla lite.
Sen, ska jag lägga mej i sängen o glo på tv! kul . . . not! Men det är faktiskt ganska skönt att ha en tv inne i sovrummet :D min tv från kp.
Justde, Grattis till Chris med:P Muppen hälsar med ^^
Nähe, om man skulle dra sej kanske.
Ha det bra

/Saraa

Kommentarer
Postat av: Carola

fy fan va seeeeeeeeeeegt o va arbetslös!! sitter här som en jävla rugguggla o bara degar !!

2009-09-08 @ 12:04:27
Postat av: sv Carola;

det blir ju såå :(

2009-09-08 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0