Onsdag

Ursäkta min dåliga uppdatering . . .
För det första har jag typ glömt av att jag har en blogg och för det andra att jag inte har ngt vetigt att skriva här iaf. så depprimerande man blir när man inte har jobb :(
Ska bli ändring på detta ! Jag o Tapio har tillochmed slått vad! (den som hittar jobb först av oss två ska bli bjuden på mat).
Jag ska inte förlora! haha ;)

Igår var jag O tapio i Växjö :) Lämnade bajjen hos BexoTapani. Sedan gick vi i stan :) trevligt trevligt. men jag köpte ingenting :O kändes faktiskt väldigt tråkigt att komma hem tomhänt! Men det va ju lika bra det!!!
Ska nog ner till växjö på fredag med :) Om dom inte ringer ifrån Byoung vill säga.
O just de ja, när vi åkte hem igår från Växjö såg vi 6 j*vla stora älgar :O
Dom stod o käkade precis vid ett vägarbete utanför växjö, o det roliga va att det stod massa vägarbets-gubbar typ 200meter bort. Jag skulle ju va ganska skraj :S

jaha, vad ska jag skriva mer?
Hmm, Jo jag ska på marknad idag ^^ wow, med mamma :P hehe Fast det kan ju va trevligt det med :) Brända mandlar ska jag köpa! Det är ju så j*vla gott!
haha, tur att inte tapio äter dem heller, så jag får ha dom ifred! *desto fler till mej* :D

Nähe, nu ska jag bege mej till Kp, så jag o mamma kan åka på den marknaden ^^
Ha det bra!




/ Saraa

Kommentarer
Postat av: Carola

e' de såna med rosa marsipan på??? hehe du kan du tänka dej att isf får du bjuda mej. hehe :P

2009-09-02 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0