Onsdag 16 sep -o9

Godmorgon!

Jaha då sitter man här igen, fast denna gången är jag inte alls pigg.
Ha blivit mer förkyld. Och igår hade jag tillochmed feber. Har säkert det nu med men vill inte kolla :(
Bajsigt!

igår jobbade jag, det gick jättebra första timmarna. Men den sista va jobbigt!
men men, det gick ju det med :P

Idag ska jag nog inte göra så mkt. Ska nog ta en runda ut till kp o sen en runda till sis. Få se hur mkt man orkar!<
aja, nu ska ja dricka lite kaffe :) Kanske att det känns bättre i halsen då :P
Plus att jag snart ska ringa o väcka sis. Hon ligger nog o sover skulle ja tro :D

Ha det bra
Håll er friska!


/ Saraa

Tussan is Fat!

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Jo tack! 2 minuter efter inlägget fick jag ditt efterlängtade samtal NOT så tidigt på morgonen. hehe men kul hade vi iaf. både knäckebröd o fruktsallad hann vi med. Krya på dej.. tror att Gandalf e' smittad, för han har hostat väldigt mkt ikväll eller så e' de väl bara hårbollarna som kommer upp. Night time o artin har bara varit hemma o ätet så ja har suttit själv hela jävla kvällen . 3 nya avsnitt av true blood har jag hunnit med oxå.. Goodnight see ya some other day.. O du Tussan e' FET :D

2009-09-16 @ 22:08:39
Postat av: sv Carola;

HAHa,jag tror inte att jag har smittat Gandalf med hårbollar iaf :P Jag är inte som han xD hehee

Jaa vi hann med både det ena o det andra. Fast jag va ju inte på topp precis :P fast mår mkt bättre nu :D True blood va det ja, ska ladda ner det:P

My baby is fat, I know^^ But i like her anyway ^^ :D

2009-09-16 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0