Morgon

Söndag morgon, sov till halv 8 idag :)
Sen kom lilla Gandalf o kurrade. Det är Svårt att inte bry sig om honom när han är sån :) Så nu har han varit med o gjort kaffe. Plus att han fick lite mat :) Haha
Jag behandlar honom som ett litet barn.
Just nu sitter han i fönstret igen, det är skatorna som sitter nedanför. För bara någon sekund sen så sprang han framochtillbaka i lägenheten. :P Rätt kul o se ^^
Jahaja, Vad händer idag? Typ bara sitta här :/ få la se vad som dyker upp.

Lite uppdatering från igår kanske, så att inte inlägget blir så kort :P :
Va med mamma o pappa i Gvd. Vi skulle dit för mamma skulle in på Önska o köpa en "hemlig-påse". Det är en påse som kostar 75:-, så är det saker i den för minst 400:- . Jaa, mamma köpte 2. O jag en. Jag fick iaf 2 jättefina ljusstakar :) hihi, passar ju bra eftersom jag tycker att ljus är jätte mysiga nu när det börja närma sig Höst och Jul :) sen var det lite mer smått o gott i påsen :)
Efter det begav vi oss ner till Elgiganten. (jag startade inget larm denna gången, hihi)
Mamma o pappa skulle kolla på en ny dammsugare och en spis. Dammsugaren köpte dom. Spisen hittade vi. Men man kan ju inte bara köpa den. Man måste ju ha hem den med :Phehe. Jag fick min efterlängtade våg av mamma o pappa med :) Tack så mycket, JÄTTESNÄLLT! <3
Efter det åkte vi hem till Kp o kollade i våra nya saker :P Sen begav jag mej till Forsheda. Älskling sa att Gandalf har vairt lugn hela tiden. Ända tills du kom hem igen. haha. Lite busig kanske :D

Om några veckor blir det Bodaborg, på Halloween ;D Ska bli väldigt skojj :)

Hade sånna hemska mardrömmar inatt igen :( Urk.

Nu får det vara nog för denna gången!
Ha det så bra :)
/ Saraa


Gandalf ligger o päser i soffan!




Kommentarer
Postat av: Gandalfs mamma o pappa

hello and goodmorning. synd som fan att niinte e med..vihad haft sa roligt. nu har vi lart oss tunnelbanesystemt fan sa latt dee. igar var vi utanfor maddam taussuds helvee vka k;er samma sak med london eye helt sjukt. sa v hoppade lver o ga in pa bada stallena.vi tar bara de viitigast idag ska vi in hos vaxdockorna. sag ju the BIG BEN yesterday och buckingham palace o westminister abby kyrkan sag ut som i harrypotter . nu har jag traningsvark for vi gatt sa javligt varje dag MINST en halvml om dan. o blosr pa fotterna for ja kopt nya skor. see ya tomorrow. martin halsar

2009-09-28 @ 08:53:45
Postat av: Johanna

sv; haha jaa, det kan man verkligen hoppas! :O

2009-09-29 @ 10:45:09
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Carola

ouhhh vilken trög dag .. gått upp tidigt för o ringa veterinären ... självklart funkar inte vår hem telefon.. då blir man lagom lycklig o min mobil går ju inte ringa ifrån .. hehe how do you do?

2009-09-30 @ 08:37:49
Postat av: sv Carola;

Det låter ju inte så kul :( Urk, jag håller på att städa nu. kaffepaus imellan måste man ju ha. :P

2009-09-30 @ 09:24:20
URL: http://saralorentzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0