Katt-vakt

Äntligen så har gandalf kommit :D
Haha, just nu sitter jag här med världens snuva :( Tål ju inte den lille jäkeln.
Inatt har man sovit lagom mkt, Gandalf har hållit igång här natt! haha
Vid ett tillfälle vaknade jag av att ngt ryckte lite i mitt hår. Jajjemen, det va Gandalf som käkade på det:P haha

Han väckte oss vid halv sju, kom smygandes o kurrade. Han protesterar verkligen! Förstår vad su menar nu cacci ;)

Just nu sitter/ligger vid fönstret och kollar på skatorna. Ser ganska nöjd ut :)
Ska iväg o köpa kattmjölk till honom med :D hehe han måste ju känna sig som hemma :D
Jaa nu ska jag nog göra lite nytta här :)
Ha det bra i London Cacca o Martin:)
/ Saraa


 



Kommentarer
Postat av: cacci

Aaw min bebis :( miss him

2009-09-25 @ 09:12:44
Postat av: sv: cacci

ska ta hand om honom :)

2009-09-25 @ 10:07:56
Postat av: Anonym

hello nu har vi kommit fram hade visst internet pa tvn pa rummet nu ska viduscha o sen ut o ata lite

man kan bara se den sista bilden riktigt klart efter sm vi kollar enom tvn.. sen sa vi goka o hardans tider . heffis saknar kissen sager han..

2009-09-25 @ 20:07:02
Postat av: london

hello nu har vi kommitfram jasvligtskont.. trotta e vi sa vi ska ut o ata lite nu... lagg garna ut nan mer bild pa honom... denunderst syns besteftersom v titar genom en dalig tv .. bye then

2009-09-25 @ 20:12:28
Postat av: Sv London

haha, låter härligt det duu :)

Jaa jag får se när jag uppdatera bloggen :P Jag uppdatera så fort ngt har hänt :P haha

Gandalf älskar vår soffa. Han spinner löst i den. (Springer runt som en jude i berlin). hehehe

2009-09-26 @ 09:41:52
Postat av: miartn o carola

haha jasso.. kanske dax for oss o kopa en i tyg me nu da.. nu har vi gott runt hlva london sa nu ska vi pa fotboll fulham arsnal hoppas att de blir kul.. inte sa intereseradmen martin vill ju sa ja far offra mej.. hors en annan dag,.. bye then halsa vart lilla barn

2009-09-26 @ 17:45:24
Postat av: Carina

Vad söt han är lilla Gandalf, busig är han också. han var ju helt vild när vi var och hälsade på. Tack för igår och för att du hängde med till gved idag och shoppa med mej och Jorma. Ha det nu så bra så hörs vi. kram

2009-09-26 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0