Härliga blåsiga dag : /

ToDay
(ons)
I denna blåsiga dag ska jag hänga med mamma in till vmo :)
Hon ville gå o kolla lite. Sen så hade hon några ärende :P
Så snart kommer hon till lägenheten. Dricka kaffe o käka lite frukost ska vi med göra innan vi åker till stan :P hehe

Yesterday:
(tis)


Färgade caccas hår, det blev rätt så bra. kanske att det behövs en färgning till så utväxten verkligen försvinner :P
O cacca. Ingen mer slingfärg va ? . Det bränner så att det blir sår i huvvet. Ha hänt så på mej med :( Inget kul!

Senare på kvällen kom Linda till oss :D Vi kollade på Idol och AndraAvenyn. Trevligt!
Andra Avenyn är skit bra! Me like. O typ alla säger att det programmet är skit. Men då har ni inte sett det :P hehee

Yesterday Yesterday
(mån)

Jag gjorde nog världens skämmigaste sak!!!!
Jag o Cacci åkte till Gvd, skulle gå o kolla lite saker på Elgiganten :P
Jag är en sån pillmaja som ska på allting. Och självklart skulle jag på en Systemkamera.
Som de flesta vet så är ju allting som man kan se o känna på (ex mobil, kamera osv) är LARMADE.
Så iaf när jag tog upp kameran så gick larmet igång!!!!!!
Det lät i hela butiken och röda lampor blinkade HAHA!
Efter bara några sekunder kommer en kille o fixar det :P Så säger han; Du får gärna kolla, Larmen är liket känsliga.
Jag bara; Näe tror inte det!
O cacca bara stod o skrattade.

Jag tänker aldrig pilla på ngt sånt mer! Never. HAHAA

näe nu ska ja dra mej. Ha en bra dag!

/Saraa


Kommentarer
Postat av: Cacci

Hahah fy fan va kuli de var!

ont i huvudet idag eeeh ja. brännsår eeehh ja -

have a nice day

2009-09-23 @ 10:37:16
Postat av: Johanna

hahah, skämmigt värre. det är det värsta som finns när sånt händer xD

2009-09-23 @ 14:06:29
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Ooh. UF! Ja håller med, det är kul :) Vad hade ni för UF projekt då?:)

2009-09-24 @ 17:22:26
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; haha. Va mysigt! :) Tjänade ni bra på det?:P

Njä, jag vet inte riktigt.. Vi hade tanken att typ baka vi också o typ sälja till företag till fikarasterna eller så, sen har vi typ funderat på att köpa in värmepåsar eller vad man ska säga, som e bra typ att stoppa i vantarna och sånt om man fryser, och till om man har ont i nacken o sånt :P men vi har inte bestämt än riktigt, :P

2009-09-24 @ 18:48:20
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Cacci

vi märkte igår när vi kom hem ifrån er... AKTA ALLA ERA SLADDAR!!! han har ätit upp vår ENDA mobil laddare.

2009-09-25 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0