Frost-glitter

Idag när jag vaknade körde jag upp älskling till hans pappa :P Dom skulle ännu en dag fixa bilen :/ hm.
Aja men iaf när vi kom ut till bilen så låg det ett fint frost över den, Ojoj. Kallt. Det har säkert varit så ett tag att man är tvungen att skrapa rutorna. Men en annan åker ju inte iväg med bilen så tidigt:P. men men. Jag tyckte det va fint:) allt var frost. jag vill nästan ha vinter nu :) Me like.
När jag kom hem igen så satte jag igång med städningen. Pust! Men nu är det rent och fint igen :D

posten kom nu, måste kolla :P
Bara tråkig post :(

mamma o robert kommer snart:) Jag har köpt Ica:s frysta bullar. Hm få se hur dom smakar :P

Nä nu ska jag göra lite nytta igen ^^
Ha det så bra!

/ Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0