Fredag

Äntligen! Idag ska jag jobba, imon med :)
förlåt cacci vi får leka ngn annan dag .

Inatt pratade jag och gick i sömnen :S
haha, tapio berättade nu när jag vaknade att jag hade sagt ngt om bröd till honom, och hållt på och tjata om detta brödet!
Sedan hade jag blivit sur eller ngt när han inte förstod vad jag menade och sagt; Du, Jag pratar fakitskt inte i sömnen.
HAHA, Sen gick jag iväg och hämtade ett äpple, käkade upp det och somnade! xD

Jaa ibland vet man inte med mej. Hm.

Nu ska ja dricka kaffe och sen göra mej iordning till jobbet! :D

ha det bra
/Saraa

Kommentarer
Postat av: Carola

HAHAHA måste va rieskan du bakade häromdagen hahahahaha

2009-09-11 @ 10:49:13
Postat av: sv Carola;

HAHA, ja vem vet! xD

2009-09-11 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0