Boooring days.

jahaa, Då hittade man hit igen . Pust.
Jag har så jäkla tråkigt på dagarna. jag måste hitta ngt att göra annars blir jag dum i huvvet :(
Tapio har iaf ngt han kan roa sig med, o det är hans bil. Sånt som jag verkligen älskar att skruva med. NOT!
Han är iväg just nu o fixar.
Tänkte för en stund sen hur mkt jag saknar att ha ett litet djur . Katt, hund eller vad fan som helst!
Skulle jag ha det så skulle min vardag vara räddad. Jag har ju Tussan i kp. Men det är hennes hem så hon får stanna där :) Min lilla bebis <3 sen skulle hon aldrig klara av att vara inne i en lägenhet. Så jag måste hålla ut tills jag flyttar till hus ngn gång i framtiden?

Men,
Det jag vill komma till är att . . . .
Jag LÄNGTAR tills på fredag för så ska vi ha hand om Gandalf!
Haha

Jaa jag vet, vilket meningslöst inlägg hon skriver. Men så är det nu när man bara är hemma o glo :(

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.
Ha det bra
/Saraa

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja ja måste hålla med om att inlägget var lite onödigt hehe . jag har heller inget o göra ja klättrar på väggarna här me. ja på fredag lär du ju iaf ha nåt o göra. han är förvildad jag o martin har inte sovit nånting inatt han har klättrat på allt för o slippa sova aset :(

2009-09-21 @ 11:16:47
Postat av: sv Carola;

haha, vi får la se hur han är när han kommer hit! :D

2009-09-21 @ 11:50:21
Postat av: Carola

hänga i gardinerna o sånt haha :D ja funderar på o åka te gvd när martin varit hemma på lunch ska du me? ja tänkte köpa kattmynta te kräket

2009-09-21 @ 11:55:09
Postat av: Kaakkidooo

äää nu har ja suttit här halva månnen o du har inte skrevet nåt ,, kom igen nu TEMPO=!! :D

2009-09-22 @ 10:19:46
Postat av: kaakkidooo

HAHAHA, vad ska ja skriva? :) skaffa du en blogg!!!! just do it

2009-09-22 @ 10:46:18
Postat av: Johanna

sv; tack så mycket :)))

2009-09-23 @ 14:03:59
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0