Onsdag

Jao nu var det ett tag sen igen. . .
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, och vad som är intressant att läsa :P
Kan iaf meddela er att jag har ont i magen o mitt huvud känns helt tungt! Hm. Men så är det att vara "kvinna"
hehee :P
Skulle ut o gå med mamma idag, men jag vet inte om jag orkar. Hon kanske kan komma förbi en sväng iaf, så man kan gå en litenliten runda? :)
Jauhoo
Imon blire nog Oskarshamn en sväng o hälsa på nissarna där nere :)
På lördag blire lite jobb igen, härligt. O nästa lärdag åker vi till Bodaborg. haha ska bli roligt!!!
Ska snart åka o handla lite med. Pusst.
näe nu orkar jag inte skirva mer. Ha det brao!

// Saraa



Kommentarer
Postat av: Carola

Hello. fy vilken dag. ronja är här ... jag fick hämta henne idag på morgonen för hon e' sjuk ... (elle) inte vet inte riktigt de e' bara habbo som hon vill sitta vid hela tiden o ja föröker förklara att är man sjuk så orkar man ju inte det. jäkla unge aa nu ska ja leka barnvakt lite till. bye then

2009-10-21 @ 12:29:45
Postat av: sv Cacca

Hahaa, det börjas i tid eller? :P

Nää, men det går bra för henne i skolan o såå? Ingen som är dum mot henne va? :(

2009-10-21 @ 18:22:23
Postat av: Carola

MMMde e' ju detta jag undrar.. ,men hon säger ju ingenting o ja har frågat henne. Sanna säger att dee 'tomt utan henne i skolan.. inte så konstigt hon e' ju aldrig me nån annan...

2009-10-21 @ 18:34:25
Postat av: Johanna

sv; jaså?:> oo, lite dyrt. haha. men ska absolut kolla in det . nu blir det till att googla :>

2009-10-21 @ 19:30:11
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv cacca

Jaa, jag hoppas att det löser sig om det nu är ngt! I hope not!

2009-10-21 @ 21:27:43
Postat av: sv johanna

Jaa, gör det! :D sök typ på "menu smyckes träd" :)

2009-10-21 @ 21:28:40
Postat av: Johanna

sv;: jag gillade det med :> det var dock rätt dyrt:P

2009-10-21 @ 22:25:37
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0