Mys

Nu ska jag o Tapio se på film.
Såg första "Cube" filmen hemma hos mej igår. Gillar inte dom filmerna, men men tapio ville ju se dem så får la offra mej :P
Sen såg vi en annan SJUK film, Antichrist. Jag valde den. Det stod att det skulle vara en skräck film. Men det var typ som en porr film. HAHA. Jaa har aldrig sett någon skjukare film. Kolla på den om i inte tro mej! (skit-film)

Va ute o tog lite bilder idag med efter jag hade hjälpt tapio med hans bil.
Imon blire tandläkaren :(  efter det åker jag till sis o hälsa på henne o "gossebarnet".
Jag o Tapio ska vara hemma i kp imon :D få la se vad som händer ^^, blir nog att vi tar lite o spela chicago :P

Nä nu orkar jag inte skriva mer :P
Jag hoppas verkligen att jag får jobba snart igen, Har iaf jobb i december :D
Aja,
Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Carola

Aaww tack för en härlig kväll igår. :)

2009-10-03 @ 11:47:40
Postat av: Sv Cacca

Tackk själva, det va väldigt kul ;D

2009-10-03 @ 16:34:40
Postat av: Carola

Waiting for updating here . . .

HAHAHA fan så roligt . vi va hemma hos mamma o janne igår skulle ränsa blanda mina gamla saker o så . TROR att jag fått en vårta på tån o ja var helt säker på att jag hade mitt vårtmedel i lådan trodde detta ända tills nyss när jag skulle sätta på de på min fot.. HAHA det är ju mitt gamla spanska flugan medel som är i nästan PRECIS samma förpackning haha , nu jävlar ska han få se martin . jag ska spetsa hans vatten nu på lunchen :D

2009-10-05 @ 10:37:12
Postat av: sv cacca

HAHHAHAHAA, GÖR DET!!!!

han kanske blir vild som en tjur sen då ;D

2009-10-05 @ 13:41:09
Postat av: Carola

Så synd,,, han däckade direkt typ när han kom hem stackaren,, :/ så han drack inte upp allting, men jag ska prova ikväll igen när han vaknat :D . Gandalf har fått en ny boll så han e' överlycklig springer runt här o bär den i munnen, (den är knall rosa) ska vi hitta på nåt i veckan?? maybe take a walk or something ?

2009-10-05 @ 16:09:15
Postat av: sv cacca

nawe, vad sött han är skitas! :)

Har han blivit förkyld eller har han åkt på influensan?

jaa, det kan vi göra tycker jag :D Kan inte imon, men annars kan jag :)

2009-10-05 @ 22:09:16
Postat av: Carola

thank you for a good day sis.

kul att du fick jobba på lördag ja blir lite avis :)

Hälsa den slappe

2009-10-07 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0