Halloweenpumpa!

igår va det en bra dag :)
Jag o Tapio åkte o handlade på citygross. När vi kom till fruktavdelningen fick jag se 3 stora pallar med Pumpor! Jag va bara tvungen till att ha en! Rostade pumpakärnor är så jäkla gott!!! :)
Självklart så gjorde jag iordning pumpan sen. hihi det blev en "farlig" pumpa detta året;) Mamma fick ta med sig den hem sen. Vi kan ju knappast ha den i Lägenheten :P
Iaf, vi köpte glögg med! Åhh, verkligen mysigt!

Just nu sitter jga här i mitt big mamma nattlinne o dricker kaffe. Ska börja dra oss mot oskarshamn så fort jag har skrivit färdigt här :D
Jao o nu har jag nog inte så mkt mer att skriva :D
Självklart får ni några bilder på min pumpa :D
Ha det braa
// Saraa


Kommentarer
Postat av: Carola

fan va häftig den blev it was a dangerous one :) ha så kul o oskarshamn

2009-10-22 @ 09:47:50
Postat av: Johanna

haha , va fin den blev. skräckinjagande ! xD

2009-10-22 @ 14:07:50
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv Cacca

Jaa visst blev den lite små missar o så men det gjorde inget :P hehe

Jaa vi hade kul. Blev jätte sjuk av bajjen när vi åkte hem. Känner fortfarande av det, vill typ bara sova :( Hoppas att ni få huset :D

2009-10-23 @ 10:55:51
Postat av: Sv Johanna

haha, Tack xD

2009-10-23 @ 10:56:33
Postat av: Carola

yes i hope it tooo... gå in o kolla på hemnet.. vi e' med i budgivningen nu hehe vi har lagt högst bud . vi är budgivare 4 :)

2009-10-23 @ 11:49:04
Postat av: Molly

Charmig blogg du har :)

2009-10-24 @ 12:49:25
URL: http://mollytroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0