:)

nehe, lite uppdatering kanske:P
ha la inte hänt så mkt. Va ute o gick en runda nyss :)
Och i Lördags jobbade jag :) Sen hälsade vi på uppe i hok! Helt död efter det :P hehe
Igår va jag cacca o mamma ute o plockade trattkantareller. Jag va liv rädd hela tiden (fobi för älga loppor) inte för att jag såg någon, men jag ville väl vara förberedd :P hahaa
När vi hade plockat färdigt så hörde vi hur ngt kom galoperandes igenom skogen. Så kommer det fram 2 stora älgar! Tur att man inte va ute där själv då:P heehe

På lördag ska jag jobba igen :D Känns väldigt braoo!
Jaa nu ska jag ta lite mer kaffe sen börja plocka här lite i lägenheten :P

ha det bra!

/ Saraa

Kommentarer
Postat av: Carola

När ska vi gå o plocka mer d¨å?? hehehe jag har inget o göraaaaaa så jävla sugit de e o sitta här . nu ska ja rensa ut dom där jävla kantarellerna . o plocka lite här me o dricka kaffe :) önskar ibland att ja hade en fläkt i köket o en pojkvän som gör som jag ... röker lite ibland MEN ICKE! ja går inte ens ut o röker nä ja e' själv haha sällskapet i need -you can call me if you want to talk some shit :)

2009-10-14 @ 12:03:00
Postat av: Hannele

nämen SARA va ni så trötta efter att ni hade varit här,, S men ja förstår er dock, man blir lite utkörd av barnen, hihihih hoppas att allt e bra med er annars!!

kram

2009-10-14 @ 13:19:51
Postat av: sv Hannele

haha, hej hannele :)

Jaa, jag va inte så pigg när jag kom hem. Blev bara till att lägga sig i soffan o päsa! :D Är inte riktigt van xD

Här är det fint. Hoppas det är bra med er med :)

2009-10-14 @ 17:46:37
Postat av: sv Cacca

Vi kan umgås vilken dag som helst xD Jag vet att det suger :( O det är förjävligt!!! va ska du göra imon då? :D

2009-10-14 @ 17:47:59
Postat av: Carola

Tomorrow haha enda dagen som jag ska göra annat haha men ni är så välkomna bara hör av er innan ni kommer så ja hinner planera in allting .

2009-10-14 @ 22:02:38
Postat av: Carola

Some more update maybe? waaaating

2009-10-16 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0