Torsdag


HejHej där ute i Tomteskogen


Jag uppdatera min blogg väldigt dåligt, Men det finns ju inte så mkt att skriva om som sagt :P


Igår va jag hela dagen med sis, Jag hjälpte henne med hennes skitfina nya gardiner :D Sen plågade vi Gossebarnet med som vanligt :)
Efter det åkte vi till kp o våldgästade Pappa o sen upp till Merja o Janne :P
Så om man summera dagen skulle den sett ut så här ungefär :P
Gnosjö-DrickaKaffeÄtaGlass-FixaGardinerna-Kp
KulltorpVåldgästaPappa+DrickaKaffe-VåldgästarMerjaoJanne+DrickaKaffe
Mkt kaffe blev det.

Idag ska jag inte göra ett skit. Ha precis vaknat. Tapio hjälper sin pappa idag. Pust. Fundera på om man skulle ta sig i kragen och sticka ut o gå en långrunda. Fast det är ju så tråkigt själv :( Sis kanske vill? :D Vi kan ju mötas i Kp isf ^^ haha Mötesplatsen.

Ska Jobba på Lördag :D Det ska bli så jäkla skönt. Jag blir helt tokig av att inte ha ngt att göra....
Ska öppna butiken med. Får la se hur det går. Det va ju ett tag sen jag jobbade nu så lite har jag glömt bort, men det fixar sig nog :) Efter jag har jobbat blire raka vägen upp till Hok :)

Just de ja. Jag har börjat inhandla mina Julklappar xD Det är ju faktiskt bara 11 veckor kvar till Jul.
Nä men jag har börjat lite smått med det för jag vet att jag har pengar just nu. Längre fram vet jag inte. Är det någon mer som tycker att det är svårt med Julklappar? :O
Ibland önskar jag att jag var mer påhittig när det gäller sånt :P

Nähe, nu ska ja äta lite frukost. Sen får man se vad som händer.
Ha det bra!
/Saraa          

Kortet tog jag en tidig frostig morgon på parkeringen




Kommentarer
Postat av: Carola

Helloooo,, jag sitter på blocket o drömmer mej bort bland husen i florida BARA 24 miljoner kr ska dom ha för den. o husen i Thailand. yes we can walk if you want. ja har lovat martin o göra mat bara när han kommer hem kl 1. men direkt efter det kan vi gå. ja sitter här o gör inget heller .

2009-10-08 @ 10:52:56
Postat av: sv, cacca

2009-10-08 @ 10:53:22
Postat av: Carola

pastrandeniKrabi_23974412.htm?ca=17&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/malmo/DromhuspastrandeniKrabi_23974412.htm?ca=17&w=1

2009-10-08 @ 10:53:44
Postat av: sv cacca

Okeey :) Men säg en tid:)

2009-10-08 @ 10:54:13
Postat av: Carola

Yepp,.Nutt ja ska bara slänga i mej 2 mackor sen åker jag . aaa ska köpa cigg o steka till lite pasta bolognese till martin först bara.... sååå inom en timme åker jag.

2009-10-08 @ 10:58:35
Postat av: Sv cacca

Okeey :D Fan va nice ^^ Då åker jag snart då :)

2009-10-08 @ 11:01:20
Postat av: Carola

Kulltorp = Checkpoint = meetingplace haha they have very good coffee there on the church street no.3

2009-10-08 @ 11:09:20
Postat av: Johanna

hahah, julklappar.. Jadu, jag har faktiskt funderat på att börja snart men får nog vänta tills jag har lite mer pengar ändå! :P

2009-10-08 @ 14:33:44
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv johanna

jaa, då slipper man ju vara ute i sista sekund :P Som jag oftast är ^^

2009-10-08 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0