Underbara snö!

När jag vaknade idag kände jag mig verkligen utvilad, på topp helt enkelt! Och det kunde inte bli bättre heller när jag fick se vad som hände ute! Jätte mycket snö föll ner från en monlig himmel! Jag va bara tvungen att väcka tapio. haha . Så Äntligen så kom snön. Eller ja bara ett tag. Men jag hann ju iaf med o göra en Liten snögubbe uppe hos Tapios pappa :P Den blev söt :)
Efter att jag hade gjort min snowman så skulle vi ut o gå med bajjen. Hm, Höö. Där trodde vi nog allt fel. HAN VÄGRADE! jaja, han ville hellre ligga under ett varmt täcke o sova :P

Städat med hög musik har vi gjort med. Putsat fönsterna, dammsugit o torkat. Plus att jag fixade en garderob som man kan ha jackorna i :P
Musik hjälper verkligen när man ska städa :P det blir inte lika tråkigt då!

Nähe, nu orkar jag inte skriva mer. Pust!
ha de fint

// Saraa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0