It's my Dream *

Hello kära blogg!

Nu sitter jag och Tapio här i lägenheten och kollar på freestyle i motocross! oh yes, man blir ju ganska sugen på att börja med motocross. Ända sen jag va 12 år har jag drömt om att köpa en egen cross. Men men, det har inte blivit så :(
Och nu känns det som om jag skulle börjat med det, så skulle jag inte våga göra så mkt. Men det blir la så när man blir "vuxen" eller ngt!? Och på tal om det vi kollar på nu. Herregud! Jag fattar inte hur dom vågar. Dom bara starta uppe på en kulle och åker rakt ner i en håla, och sen bara hoppa upp o trixar med crossen :O Hm, o sen om dom trillar så bryr dom sig knappt, dom bara blir besvikna på att dom inte klarade hoppet. Jag beundrar dem!
Jag menar, skulle jag trillat så som dom gör så skulle jag fan dött. . . Eller ja inte dött kanske men alla skulle få se en lipsill, haha.
Men men, jag skulle verkligen inte tackat nej till en cross! It's my BIG dream :)

Men men, nog snackat om det. Det är väl ändå inget intresse för er som läser min blogg :P .
Så kan ju bersääta vad som händer idag ist!
Vi håller på att tvätta lite så ska snart springa ner till tvättstugan o slänga in en ny omgång. Har tvätt tid fram tills 13.00
Efter det beger vi oss nog till kp. Bingolotto ikväll igen. Haha. Jag, Tapio, Linda, Cacca, Martin o Simon spelar varje söndag nu xD vadå att vi vill vinna. Tapio funderar tillochmed på om han ska köpa en till lott tills kväll. Haha. Bingolotto tänker ni nog nu, jaa det tänkte jag med ibörjan. Men det är ju inte bara bingo, det är då vi alla träffas tillsammans! I think it's fun :)
Efter det kanske det blir en till "Johan Falk" film. Jag o Tapio började kolla på dem igår. Och jag tycker dom är helt okey :) Tapio gillar dem verkligen :)
Nää nu måste jag kila ner till tvätten.

Bye
// Saraa


Kommentarer
Postat av: Carola

Today im gonna win the big price! im going too thailand :D haha

2009-11-15 @ 11:37:34
Postat av: Sv Cacca

Haha, jag bad en bön innan så jag skulle vinna xD Desperat! hahaa

2009-11-15 @ 14:21:26
Postat av: Carola

haha jaa de känns lite så här med :D nu ska vi åka precis ses där :D:D:D: o lycko spark i röven

2009-11-15 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0