Helgen

Lite uppdatering ifrån helgen kanske :P
I Fredags o lördags jobbade jag :) Härligt om jag får säga det själv ^^
Efter jag hade jobbat i lördags satte vi oss i bilen ner till växjö. Hälsade på Tapios bror och hans sambo. Wallerman, Johanna o Chris va oxå med :)
Vi käkade o drack några öl ute på en mysig restaurang, Sedan gick vi o bowlade :D - Efter det så åkte vi till tapani's o rebeckas's lägenheten. Blev rätt lugnt. Dagen efter åkte vi hemåt (Tog tyvärr inga bilder). Va skit trött när vi kom till forsheda. Men vi hann inte mer än att slänga in sakerna vi hade med oss till växjö, sen skulle vi åka igen. O denna gången ut till kp :P hehe Till Linda o simon :) Linda bjöd oss på "hemligt" fika. Mums!

Kom la hem vid halv 10 tiden på kvällen. Både jag o Tapio stupade i säng. O jag sov till Halv 12 idag :O fan det brukar jag aldrig göra. Få lite ångerst nu för att jag har sovit bort halv dagen. O jag är ju inte piggare för det... Snarare tröttare : / . Hm
men men, får la se vad man ska hitta på idag. Nu orkar jag inte skriva mer!
Ha en bra dag
// Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0