Första advent

Jaa, då var det redan första advent! Asså detta året har bara svept förbi. Jättesnabbt! Så igår fick jag ett ryck o skulle sätta upp en belysning. Det blev rätt fint tycker jag :D typ lite stolt ! Haah, ni lär ju inte missa den om ni har vägarna förbi ! Jag o tapio har varit i kp sen i Fredags !
Plus att idag är det min och Tapios dag :)
1år och 6 månader <3

Osså en till sak . . .
Idag blire Julskyltning i Gnosjö. Efter det bär det av hem till Cacca på "första advent fika" :D Mysigt!

Osså till en helt annan sak . . .
Mardrömmar har jag haft som fan inatt. Urk . . Blire bara ledsen så fort jag tänker på det nu! Varför drömmer man om sånt som man verkligen inte vill drömma om?!
Är det en rädsla? Sånt man förtränger på dagarna kommer alltid fram i drömmarna. Pust!
Plus att det alltid är samma personer med i drömmarna, Samma, samma om och om igen. . . . Jag är nog orolig! 
Ville inte ens somna om när jag vaknade sista gången, o då var klockan 5. lite tidigt att gå upp kanske. Låg o snurrade en stund i sängen innan jag somnade igen.

Nu känner jag att jag inte kan skriva mer. Tapio sitter bredvid o säger att han måste in på datorn nu. blir lite stressad. Men men, jag får la byta plats med honom nu. O så kan jag njuta av mitt kaffe :D Osså lite "Sara musik" till det! Inte fel :)


Nähe, har det braa!
Hejdå.
//Saraa


Kommentarer
Postat av: Carola

Helllo,, tack för igår de va väldigt trevligt.!!

drömmarna tror jag beror på att man förtränger så mkt saker glömmer bort saker som man kanske egentligen vill reda ut.. som tex jag o pappa där jag drömmer mer eller mindre varje natt att vi bråkar som fan. eller om att jag fortf är lite osäker på martin emellanåt svartsjuk ist för o säga nåt, så drömmer jag alla dessa mardrömmar. Ooo undra hur FAN de ska gå på onsdag... inte lätt o sitta o va seriös där nä du ska me me. haha :D

2009-11-30 @ 10:17:58
Postat av: Sv cacca

Jaa, jag håller med dig. Man förtränger allt på dagarna, men på nätterna kommer det smygandes tillbaka. Men men, det är som det är . . :/

Haha, nää jag säger detsamma xD Men fan va kul att vi fick samma tid o dag :D Slipper man sitta där själv som ett fån ^^ hihihi

2009-11-30 @ 12:27:26
Postat av: Carola

Mm ja hoppa de går ganska fort där me, underar stark på o hinna ner till ungdot o fixa andra pills ja höll på o döö inatt.

2009-11-30 @ 13:55:41
Postat av: sv cacca

Okeey, hur länge har dom öppet då? :) om det är till 5 6 så hinner du ju nog :)

2009-11-30 @ 22:04:08
Postat av: Carola

halv 5 elle 5 skulle ja tro

2009-12-01 @ 11:17:23
Postat av: Johanna

Sv; Oooo, tack så mycket! :)

Tänkte de kanske blir lite roligare att blogga om man gör lite julfint :P

2009-12-01 @ 21:49:58
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Jaa kanske:))) Det tar sån tid bara, :P Men annars e det ju lite kul :)

2009-12-02 @ 11:34:23
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0