BodaBorg

Igår va vi på Bodaborg!
Jag Tapio Mamma Linda Cacca Simon Martin Merja och Ronja. Ett redigt gäng, haha
Oh fy fan va kul de va. Det va "Spökkväll" typ eftersom det va halloween. O självklart skulle det vara spöken där då med :P
Det stod skyltar på de rummen som spökerna kunde finnas i. Om man inte ville bli skrämd så skulle man knacka 3ggr. Jag Cacca o Linda knackade aldrig :P O vi blev ju skrämda med. hahaha Killarna däremot sa att dom gick in för tävligen så mkt så dom va tvungna att knacka. HAHA lite rädda kanske? :P
Käkade taco-buffe där med. MUMS! Nu sitter jag hemma i mitt stora nattlinne o har träningsvärk i HELA kroppen. Plus att jag har 14 blåmärken på knäna och en bula :P
Men jag är inte förvånad eftersom vi va på Bodaborg i 8 TIMMAR! ett bra träningspass, fast man har sjukt kul samtidigt ;D
Jag Cacca o Linda fick ihop 12 stämplar, o boysen fick ihop 13. så det va ju jämt! :)

nähe nu kommer lite bilder sen igår :P
Mamma hade självklart med sig sin kamera.
Enjoy :)




Kommentarer
Postat av: Carola

Herregud vilka bilder!! fan va kul det var nästa gång arosfortet!!! :)

2009-11-01 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0