:)

Jaha, då har man gjort sig en blogg.
Får la se hur mkt jag kommer skriva i den, endel hoppas jag på iaf!
Om inte latheten tar över vill säga ;P
Just nu är jag hemma i Kp, sitter här vid datorn med en kopp kaffe. Tussan ligger här med o kurrar järnet , mys :)  


Just de ja! Igår fick Jag, Tapio Cacca o Martin för oss att vi skulle åka ut til Bolmsö. Det var väldigt trevligt. När vi kom dit var vädret jättefint, så vi satte oss vid en liten restaurang och beställde in god mat. Mm det gillade vi :D Cacca blev attakerad av getingar hela tiden "bålgetingar" skit stora. Sedan började det åska, så vi begav oss hemåt :) Kvällen blev lugn. Kollade på lite film o så :)

Imon är det jobb igen, pust! jag har så mkt ensamma tider. Jävligt tråkigt att stå inne på Byoung själv, knappt några kunder heller :( Dåliga tider... Kom o hälsa på kanske? :)
Helgen kommer att bli nice, ska åka till Gbg med Älsk, Johanna o Chris. Kanske att Tapani o Rebecka kommer med. Men iaf, ska sova över där o gå på Liseberg, stan och Universeum :)

det låter som att det börjar åska. Få nog dra mej nu.
Ha det bra!
 - Sara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du har skaffat blogg! ;)

En läsare har du nu i alla fall, haha!

Lät mysigt det där med gbg :)

2009-08-10 @ 14:52:22
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Sara

haha :P Snäll du är ;P hihi

jaa det ska bli väldigt trevligt ^^

2009-08-10 @ 14:59:26
Postat av: Johanna

sv; Oooh, låter lockande. Att vara pigg, haha. Får hoppas på det! :)



sv; Haha, vill med till Liseberg,:P Aldrig någon som vill följa med mig.. höhö..

2009-08-10 @ 15:55:06
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Carola

kolla in den länken,, kanske ett jobb för dej? satt o snokade på arbetsförmedlingens platsbank de hade varit jävligt kul.. MEN dom söker nån jävel som stått i butik förut... not my kind of job.. good luck martin says hello

Postat av: sv Carola;

jag kom inte in på länken :(

2009-08-10 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0