Skrämmande fast Roligt

Jaha, då har man varit o snurrat i Gbg i helgen :D
Det va nice, först universeum sen liseberg.
Synd att det va sånt skit väder :( det kändes verkligen som om någon slängde spikar i ens anikte när man åkte bergochdalbanan och kanonen. . .
Så det var ju inte så mkt folk :D Alla gick hemåt när vi kom typ ^^ hehe


Gasten är ett måste när man är på liseberg. haha Fan va jag skrek, och skrattade. Lika rädd varje gång x )

Sån mes jag är.
O stackars Chris som fick gå först :P hahaa. Tapio sa att han inte ens blev rädd :O hm, han kan ju få tro det iaf :P hihi.
Hm, vad hände mer för skoj? Jo vi åkte ju självklart Flumridern. i början av åkturen jag fick en flodvåg över hela fötterna. Blev inte blötare än så. Så när vi alla skulle hoppa ut ur båten så såg jag Chris, HAHA
det bara droppade om honom. Jag Johanna o Tapio klarade oss finfint! :P det var en bra dag :D
Spårvagn åkte vi med : ) första gången, väldigt smidigt var det!


Dagen efter checkade vi ut ifrån vår stuga som var jättemysig :) sedan bar det av in mot Nordstan. Där gick vi nån timme, shoppade o käkade. Sedan åkte vi hemåt. Hamnade inne på Lager på hemvägen med :D Köpte två tröjor till Bror som
fyllde år i Lördags : ) Bästa helgen på länge tack era rumpnissar!

Just nu har vi precis ätit lite frukost. Var nere på ica innan o köpte godis, sugen!
så jag hugger nog in på det snart :P
nu orkar jag inte skriva mer :P
Ha det bra

- Saraa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0