20/8 - o9

Då var denna dagen med nästan förbi .
Min dag har bestått av jobb, och promenad :P hehe.
Jag o Tapio va ute med bajjen innan ^^ Vi har gått me honom i 3 kvällar i rad nu :)
 Känns väldigt bra ^^
Det märks ju dock att Bajjen börjar blir gammal eller ngt :O .
Innan när vi har varit ute med honom så har han Alltid, jaa alltid sprungit kanske 20-30 meter framför oss o inte lyssnat ett skit.
 Nu så bara lunkar han fram, man fåt tillochmed vänta på honom.
Igår gick vi "Långa rundan" med honom. han var ju lagom trött. Senare på kvällen skulle gubben gå ut med honom. Bajjen hade varit så trött så att han la sig vid grill-platsen o vilade. Inte lätt : /

Imon blire jobb o sen hem till Kp o träffa de bästa Kusinerna : ) Vi tjejer ska umgås ! ska bli nice.
Tapio ska till vmo-dagarna med sina kompisar. Så jag får la hämta honom i vmo på natten :P

På lördagen är vi bjudna på "kräft-skiva" :D Ska bli nice ^^
Nää nu ska jag nog ta mej en slurk kaffe eller te :)
Ha det bra

- Saraa

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; ja, det är hemskt :/ ...

2009-08-23 @ 22:16:53
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0