12/8 - o9

Onsdag idag då, tiden går ganska snabbt, o detta betyder att det är en dag mindre tills vi åker till Gbg, ska bli så nice :)
Johanna skrev igår att det skulle vara ngn "kultur sak" där uppe till helgen så det ska komma dit 600.000 personer, Mjau. Ensam blir vi ju inte då iaf :D hehe.

Oh, måste köpa en ny mascara. Cacca, Dior mascaran du gav mej är jättebra. . . Ända tills man s
ka ta bort den.
haha jag har gnuggat så mkt så att mina ögonfransar har blivit helt förstörda :(


Kanske ngn vill hjälpa mej med en ny design till min blogg? För jag fattar nada. haha :P Plus att jag tycker dessa standard designerna är så boooring . . . Skriv en rad ifall du har lust :)

det va nog allt för mig denna gången. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om  :P

ha det bra
- Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det är inte lätt asså :)

Ja skulle med behöva uppdatera min design en aning! Dock har ja ju inte skoldatorn, med photoshop förrän om.. öö.. 8 dagar!

Jag e inte grym, men kan ju alltid göra ett försök om du vill :)

2009-08-12 @ 23:13:29
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv, Johanna

Jaa, du får jätte gärna försöka ;D Fan va snällt av dej :)

2009-08-13 @ 08:14:50
Postat av: Johanna

Haha, visst kan ja de :) Men du har ju en fin nu!:P

2009-08-19 @ 09:03:19
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: sv, Johanna

hehe :P jaa Tapio fixade den :P så det behövs inte längre ^^

2009-08-20 @ 21:02:23
Postat av: Johanna

haha okej ;)

2009-08-23 @ 22:16:33
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0