Fullt upp!

Ja nu blir det fullt upp för mig och tapio fram till semestern! 
Det är såhär att jag ska jobba lite extra på kvällarna, rättare sagt från 17.00-23.00 mån-tors fram fram till semestern.
Så det blir bara ett "Hej,Hejdå" i dörren när Tapio kommer hem från jobbet! Det positiva är att vi får fredagarna tillsammans plus att Tapio får mer egentid med Maya. Han ska vara hemma med henne tills hon börjar dagis. Jag börjar alltså jobba efter semestern :)
Så det kommer nog bli rätt tröttsamt denna tiden innan ledigheten, men man får bita ihop! Känns bra att börja jobba och komma in i jobbrutinerna igen :)


Maya sover, snart blir det ett bvc besök! 
Den vanliga tillväxtkontrollen, hoppas allt ser fint ut :)

Det blir Skåne till Midsommar :)
Nä nu måste jag dra mej
Uppdatering kommer när jag hinner och orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0