Onsdag 20/2-13

Redan onsdag. Veckorna flyger förbi. . maya växer och utvecklas:)
Vintern kom igen då ja. En annan ville ju ha vår. Men Linda och Simon får sitt vinterbröllop iaf :D
Igår var jag hemma hos mamma och pappa, skottade hela deras infart! Tog ca 50min, jobbigt men skönt att komma ut i friska luften :D maya sov i vagnen, vaknade lagom tills jag var klar ^^
Annars har det inte hänt speciellt mkt! 
Har varit mkt hemma senaste tiden. Båda bilarna gick sönder samtidigt! Man bara åhhhhhhh. . . . Punka på min bil (det fixade iofs tapio samma dag men ändå) sen gick tapios bil sönder (oljepumpen om jag inte minns fel) så den är inne på audi verstaden nu. Hoppas att vi kan hämta den idag!
 
Fick ett mkt positivt mail häromdagen med. Känns jättebra :) mer säger jag inte just nuu ^^

Nää vila lite innan maya vaknar kanske:)
ha det fint
Kram

Turkiet 2011 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0