6/7-2012

Idag kan jag med glädje säga att det bara är 4 veckor kvar till beräknad förlossning!! Så du får komma om 2 veckor men senast om 6 veckor :D
Ojoj, vad tiden har gått snabbt! Kändes som att det var igår stickan visade ett plus tecken :') Men nu sitter jag här i höggravid och mår väldigt bra för tillfället :)
Var hos BM igår på kontroll för att se om den lill* hade vänt sig. Bm klämde och tryckte på magen. Jag var helt säker på att den inte hade vänt sig. Bm var osäker så hon tog fram ultraljudet!
Och vad fick jag se?!
-Den låg finfint med huvudet neråt!! Wiiieee :) Vilken lättnad jag kände.
De senaste dagarna har jag haft sån hemsk till och från smärta långt ner i magen (ja och lite längre ner med:P). Har inte fattat vad som har varit fel. Men bm gav mej svaret att jag ha haft så ont för att bebisen har vänt sig. Och det är ju inte så konstigt eftersom den är så gott som färdig växt, bara lite mer hull kvar att lägga på sig :)
Nästa vecka ska vi börja kolla runt på blocket på allvar efter ett babyskydd till bilen.

Ha precis städat i vårt lilla hem. Tarzan ligger o myser i soffan Utan tratten :) Yepp nu är han tratt-fri och han älskar det :) haha
Idag får Tapio semester med, åhh det ska bli så sköönt att ha honom hemma här nu :)
har nog inte så mkt mer att skriva för tillfället men ni får ha det så bra
Kram Saraa

Kommentarer
Postat av: Anette i Skåne

Vad skönt att den vänt på sig utan att behöva "hjälp" :) Njut av lite ledighet tillsammans nu då, vad härligt! Har Tapio 4 veckor semester? Hoppas <3 vill ut inom den tiden, kan ju bli riktigt långledigt med pappadagarna också :)Ha det så bra och lycka till när det blir dags...hoppas nyheten sprider sig snabbt ner till oss i Skåne också:-) Kram

2012-07-06 @ 18:07:01
Postat av: Sv; Anette i Skåne

Ja det känns toppen nu att den har vänt sig :) Aa att vi ska göra :) Jag hoppas att den kommer som beräknat för då får tapio vara hemma i 6veckor i sträck :D o det är ju inte illa, hehe. Tack så mkt ^^ Lovar att nyheten sprider sig sen när bebisen har kommit :)

KramKram

2012-07-06 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0